Co wnoszą algorytmy Google

Przedstawione przez Gogle transformacje w algorytmach posiadały na celu podniesienie wartościowych tekstów. Panda zaakcentowała swoimi działalnościami wyższość jakości przekazów nad jej wielkością. W branży SEO takie pojęcia jak Panda czy Pingwin znamionują metamorfozy w algorytmie wyszukiwarki Google, posiadające na celu zrzucenie na dalszy plan stron, które nie realizują wymogów jakościowych.

Pingwiny
Autor: InterAkcja Robert Turski
Źródło: http://www.flickr.com
Pingwin zwraca uwagę na linki, zarówno wewnętrzne jak i napływające. W przypadku swojej strony internetowej, powinno się zwracać specjalną uwagę na rozmieszczenie wyrażeń kluczowych, ich częstotliwość, także to, czy są one dostrzegalne, czy nie.

Wszelakie ukryte szczegóły witryny, należy sprawdzić pod kątem występowania w nich słów kluczowych, nadwyżka może być powodem nałożenia kar. Również następowanie zwrotów głównych w trwałych detalach witryny, warto zbadać pod kątem zagęszczenia fraz głównych. Przeobrażone elementy mogą być składnikiem decydującym o ujemnych następstwach Pingwina.
Modernizacja schematu dotyczyło wszystkich krajów i wpłynęła bodaj na 1% efektów szukania. Pojawienie się następnej wersji Pingwina nie było dla branży SEO ogromnym zaskoczeniem. Wielu webmasterów i ekspertów SEO już od dawna podnosi pozycję witryn w oparciu o bezpieczne procedury, by takie aktualizacje jak Pingwin, czy Panda nie były w stanie wykluczyć strony z wyników szukania.

Porządnie wypozycjonowany serwis w wyszukiwarkach, to klucz do powodzenia w branży SEO.
Zawsze, gdy Google wdraża transformacje w algorytmach, pojawiają się przypuszczenia o rychłym zmierzchu branży SEO. Na szczęście rzeczywistość modyfikuje te opnie. Ważność pozycjonowania cały czas rośnie, a wraz ze zmieniającymi się algorytmami modyfikują się techniki i sposoby SEO. Wprowadzenie Pandy i Pingwina przekonuje do zmiany wcześniejszego podejścia do pozycjonowania i poszukiwanie różnego trybu.

W wyniku postępowań Gogle, a również ciągu następnych mniejszych korekt w algorytmie, gałąź zmuszona była do zmiany i przystosowania własnych poczynań. Nową taktyką SEO jest wybór odpowiednich fraz zasadniczych.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Kategorie

  • Brak kategorii